Halsont + shitlist!

Inte nog med att halsen vill mig något illa,
nu har jag fått feber också.
Helvete. Satan. Jävlar. Jesus i Bibeln. Kuk. Apa.
Så här sitter jag strandsatt i soffan och kollar på Dödlig Fångst
(namnet är flashigare på engelska, jag vet, men jag kunde inte stava till det..
Och jag som ska läsa avancerad engelska!),
trots att det ligger ett paket med kläder på Ica och längtar efter mig..

Så bara för att allt redan är fucked up idag,
drämmer jag till och tillverkar en Shitlist.
Det var nog ganska längesen.

3. Varför går det bara skitprogram på tvn när man vill att det ska gå nåt bra?
2. När det är sol, då blåser det alltid, vilket gör att markisen för ett jävla oväsen när vinden tar i. Jobbigt!
1. Läste just att Pitbull skulle till Sverige.
Fan ska han ha en konsert för, då måste han väl ta med sig alla miljoner artister som "featat" honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0