I am the God of fuck.

Åååh, jag älskar att börja 15.10 på fredagar!
Innan skolan hinner man käka chips och kolla på Sex and the city med mamma. Love it.

Och idag har jag gjort 2 riktigt gedigna grejer också,
som jag måste dela med mig utav.

1. Jag har bokat tatueringstid! 6/4 smäller det!
2. Jag har tagit med mig böcker hem ifrån skolan. Och lämnat in ett arbete. I tid.
This is reeeeaaally big. Jag menar, jag har inte gjort en enda läxa under hela årskurs 2.

Så för att fira detta ska jag testa Oscars ikväll.
Kommer dit nån urlöjlig Dj, men ska man fira så får man väl göra det "i stil"..


(Fick min rubrik ifrån denna awesome låt.
Tro inte att jag är ett perverst litet miffo. För det är jag inte.
Inte idag i alla fall.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0