It's friday, I'm in love..

Ledig idag. Gött som fan.
Tillbringade förmiddagen uppe på kyrkogården och diskutera tatueringar med kusin Viktoria.

Och nu sitter jag här i soffan med en kopp te, några kex och lite samhällskunskap som jag just skrev klart.
Jag förstår inte riktigt vafan det är som hänt med mig,
men inom en vecka har jag hunnit lämna in två, TVÅ, arbeten. I tid.
Det är fan något att fira.

Men denna helgen blir nog jävligt lugn,
så jag firar detta med en finis i stället.

Mina damer och herrar,
helgen är räddad,
dax att spänna upp ögonen för...

... JOEY JORDISON!



Känd som trummis i Slipknot och gitarrist i Murderdolls.
Snygg som tusan, född - 75 och heter egentligen Nathan.
Killen har även hunnit med att lira trummor i Korn,
och han har blivit framröstat som bästa trummis.
Puss på dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0