Mr. Muscle.

Halka just hem ifrån zumban.
Och jag svär, jag halkade bokstavligen hem.
Det var svinhalt. Och det märkte jag inte först jag nästan sladda rätt ner i någons rabatt.
Sorry, men jag får skylla på zumban, vi hade nån kombination av zumba/pamp och aerobic idag.
Fett jobbigt!

I alla fall, ikväll så tänker jag färga mitt hår,
så jag slipper höra att jag har utväxt mer.
Gör dock ett experiment och låter dreadsen vara kvar,
kan bli spännande.
(Börjar 15.10 imorgon, så spela roll om jag får vara uppe hela natten.)

I alla fall,
imorgon är det utgång med Fredrik och Hilma,
men jag kommer såå bli tredjehjulet då (som vanligt),
så ALLA som har åldern inne får gärna haka på!

Fridens!


Använder mig utav Jane Hellens Ultrablond X-tra,
som är anpassad efter mörkt hår.
Sen avslutar jag med ett kilo silverschampoo och vips så är håret vitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0