Nej, jag har inte glömt...

Trots att jag gått och blivit en jävla pluggis,
så får ni, mina kära läsare, absolut inte tro att jag glömt av att ge er en vacker pjäs.

Jag har kört detta sen november, och haft en ny kille vaaarje vecka, vilket är ganska många.
Dessvärre börjar killarna tryta, men igår fann jag en trevlig skräckrockare att vila ögonen på.

Folks, idag ger jag er JOSEPH POOLE!



Eller ska man kalla honom Wednesday 13?
Never mind, jag får återigen citera min kära mor:
"Det blir tamigfan bara värre och värre för varje vecka!".
Ska jag vara ärlig vet jag ingenting om denna man,
det var bara en ren slump att jag hittade honom.
Medans jag googla bilder på honom,
hittade jag en ny till nästa vecka också.
Världen är ju full av snygga män, dammit! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0