Ögongodis.

Åh, igår så smsa Elin och Stefan mig och sa att dom hittat en kille till mig.
Jag smäller av när dom sen säger att han dessutom är en Dregen-kopia.
Fick hans nummer, dom säger att jag ska smsa honom, MEN!
Jag fegar ur. Jag gör det inte.
Här sitter jag med en vrålhet killes nummer, och gör inte ett skit?
Jag är dum.
(Av ren vänlighet lägger jag inte upp en bild på honom. Jag vill ha han för mig själv.)

Apropå dumhet,
så tänkte jag härmed meddela att jag tänkte skaffa en Iphone.
Jag trodde aldrig att jag skulle göra det,
men mitt halvår med en Xperia miniPro lider mot sitt slut.
Nu är bara den stora frågan..
Vit eller svart?

Klicka för att stänga fönstret

Nåt jag redan bestämt är i alla fall att jag ska ha dessa skalen.
Fan va fjortis jag är!


Kommentarer
Postat av: Karolin Axelsson

Definitivt en svart! det har jag! och sj'lvklart ska du smsa han. skriv: hej du är söt jag vill ha en date, en öl på cheers(eller vart ni kids går nu för tiden) på fredag, vad sägs?..



det värsta som kan hända är att han säger nej, men då har du alla fal lförsökt

2012-03-18 @ 02:51:13
URL: http://karolinhannah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0