Raise your hands!

Nu mår jag bra igen, Dynaztys senaste platta levererar - med råge!
Riktigt fet platta och nya favoriten är Raise Your Hands.
Lyssna själva; Dynazty – Raise Your Hands 
(Skivan heter Sultans Of Sin.)

Blev så lycklig utav låten att jag helt plötsligt blev jättesugen på att tatuera mig.
Tur för mig då att det bara är typ.. 12 dagar kvar?
Men fler ska det bli, och nu får ni reda på vad jag funderat på! :)


En minnes-tatuering i form av en rhododendron blomma!
Sjukt jobbigt namn, men en sjukt vacker blomma.
Anledning? - Mormor och morfar älskade deras rhododendronbuske.
Placering? - Handleden.


Finns det något som är både vackert och coolt på samma gång?
Ja, drömfångare. Alltid bra att drömma, varför inte fånga dom då liksom?
Anledning? - Gillar tanken med drömfångare, dom är snygga + det blir en anknytning till de citat jag ska göra.
(When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.)
Placering? - Nånstans på armen.


Jättepoppis med Peace-märken helt plötsligt.
Jag klagar inte, jag gillar det!
Anledning? - Vem vill inte ha fred?
Placering? - Bakom örat eller ankeln/fotleden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0