Stackars mitt hår.

Efter att ha tagit ut dreadsen och blekt utväxten sitter jag nu här och tycker synd om mitt hår.
Om ni sett bilden på min facebook så ser ni att jag tappade en väldans massa hår,
men vet ni vad?

Ni (som inte har dreads) tappar en massa hår dagligen, fast ni tappar det regelbundet så att det inte märks.
Jag har nu haft i mina dreads sen i januari, så det är klart att det som ville lossnat i januari, lossnade nu? :)
Så nej, jag ska inte alls låta "mitt hår vara", för att det mår bättre med dreads, utan diverse plattänger och diverse produkter.
Men visst ska man vårda sitt hår, om man nu vill det.

Förövrigt så beställde jag ett gediget skal till min nya lur idag.
Crashdiet skal, fett fränt.
Donerade dessutom en slant till Dave Lepards fond, och det kändes bra.

Usch, vilket långt inlägg detta blev, och hälften är om hår?
Grose, jag gillar inte ens hår.

Ville egentligen mest säga att det är ganska soft att vara ledig i morgon..
Och på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0