Too cool for school.

Då var man på benen igen, så att säga.
Mösa mig iväg till skolan idag, och jisses vad mycket bättre man mår när man är omringad av rikspuckon.
Skönt att se er igen, grabbar.

Iofs så hade jag väl inte en jättejobbig dag, precis.
Fixade bort min svetskurs B (för jag orkar fan inte svetsa 4 timmar varje fredag) så jag numera har massage.
Kan bli spännande att byta miljö för en gångs skull.

Sen vart vi på UF Mässan också.
Det sög, men jag hittade en, EN, enda monter jag verkligen gilla.
Vette fan vad dom kallade sitt lilla företag, men satan i bibeln vilka goa grabbar!
En Nikki Sixx-kopia, en som var allmänt snygg, och en as cool som inte riktigt går att förklara.
Ja, jag blev kär.

Avrundade en "händelserik" dag med lite skitsnack tillsammans med Frida.
Känns skumt att hon torkar ungar i röven och planerar hennes nya bostad.
Varför blir man vuxen?
Allt blir så seriöst då.

Näe fan, klockan är ställd på 6 i morgon.
Bäst jag går och lägger mig.
Peace!


Åh, om ni inte hört denna låten så BÖR ni lyssna.
Det var lixom den första BYB-låten jag hörde, och det var här jag insåg hur het Dregen är.
Lyssna och njut, mina stjärtnissar, ni kommer inte ångra er!
Rock on!


Kommentarer
Postat av: CARRO

Men bra frida, du får öva din massage på mig då :D

2012-03-23 @ 10:44:24
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0