Vart tog mitt skelett vägen?

Efter att ha fått halvkroppsmassage i över en timma känner jag mig.. Konstig.
Som om mitt skelett lämnat min kropp. Kanske därför man har ett skelett i klassrummet?
Nåt att fundera på.

Nej, idag är det vår på riktigt, för idag blev jag svettig när jag gick hem ifrån bussen.
Hur firas detta?
Jo, riva tapeter för glatta livet, och ikväll blir det våffel-mys med Olivia och Lina.
Gediget.

Förresten, tror ni jag har glömt att ge er en sexy thing?
Det har jag inte, för han kommer här.

MAGNUS "ADDE" ANDREASSON!



Har ni någon gång sett en så brutalt tatuerad människa,
som ser så tuff och hård ut, men ändå smälter man när man ser han ögon?
Ja, det har ni eftersom ni just spana in Hardcore Superstars trummis.
Stod inte mycket om honom över huvudtaget, men det bästa är.. Han har inga barn.
En massa blöta, körtelfebersmittosamma kyssar på dig!

(Nu vet jag att klockan är efter 12, och att det tekniskt sett är lördag.
Jag ber om ursäkt, men internet krånglade pga. dimman innan när jag skulle uppdatera.
Sitter förövrigt och sväller som fan efter en massa våfflor och godis. Like a baws.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0