Vart tog våren vägen?

Idag i skolan så vart vi på Campus, där det var någon högskolemässa.
Det flesta som stod där verkade vara överambitiösa rika jävlar man inte orkar tjöta med,
men för att verka liiite intresserad så snacka jag med nån kristen brud ifrån Helsjön.
Inget för mig, men fick broschyrer ifrån Försvarsmakten, polisen och nåt College.
Alltid något.

Och hur intressant var det där att läsa egentligen?
Inte intressant alls, I guess.

Tänkte deppa ihop under ett ton filtar resten av kvällen,
och internetshoppa lite eller något, bara för att bli lite pigg.
Jag som trodde våren var här, men damn, jag hade fel.

Här hade det kunnat vara en bild,
men jag är för lat för att hämta USB-sladden.
Lyssna på Casablancas senaste istället.
Casablanca – Love and desperation (radio edit)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0