13 dagar kvar.. Shiet.

Trotsade min onda hals och febern idag,
och åkte till Kungsmässan för att hämta våra turkpengar.
När man stod där med pengarna i handen, då tänkte man att "fan, nu är det nära!".
Har dessvärre glömt bort vart fan jag har lagt mitt pass,
men de löser sig.
(Shoppade även 3 grejer ifrån BikBok också. Bilder kommer sen, promise!)

I alla fall, idag är det fredag och det innebär att ni ska få en grann karl att dregla till.
Jag har haft en snygg kille, varje vecka sen i Oktober ungefär,
så jag måste faktiskt erkänna att det börjar tryta i mitt förråd.

Dock så får ni en riktig pudding idag, som jag nästan glömt bort!
Idag ger jag er..

.. DEVON WERKHEISER!
Devon Werkheiser Actor Devon Werkheiser arrives at the opening night of "HAIR" at the Pantages Theatre on January 6, 2011 in Hollywood, California.


Denna kille, som inte ser ut att vara en dag över 15, är nog fan 21 eller nåt.
Sinnes.
I alla fall, Devon upptäckte jag när han spelade huvudrollen i filmen "Love at first hiccup".
Jag blev typ helt as kär.
Så för att dränka mina sorger,
så tänker jag nu kolla på den filmen bara för det.
Love. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0