ADIOS!

Detta blir eventuellt de sista inlägget jag gör på en vecka,
så ni får helt enkelt kika in här torsdag eller fredag nästa vecka när jag är hemma,
för i morgon...

ÅKER JAG TILL TURKIET!
Sitter på mitt golv just nu och dunkar min nya, superbästa spellista, och packar det sista.
Så himla jobbigt att packa, man vet ju aldrig vad man ska ha med sig?
Jaja, jag tar med mig så lite som möjligt, så jag kan shoppa så mycket som möjligt där.
Så tänker jag!

I alla fall, om planet blir kapat, vi kraschar eller blir drogade där nere,
så vill jag helt enkelt säga adjö, tack för denna tiden, kul att ni läser min blogg, och jag hoppas vi ses igen.

Gör vi inte det, spela min spellista på min begravning då.
De är det minsta jag begär.

Och med detta tackar jag för mig.
Ha det gött folkeT, för det ska fan jag ha!


Rest In Sleaze. - spellistan. lyssna och njut, mates!


Kommentarer
Postat av: ♥ Ida

Ha en awesome eftermiddag & kväll! ♥

2012-06-08 @ 15:39:18
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0