DÖD ÅT "VÅRD"CENTRALER!

Har haft feber sen i söndags ungefär,
och halsen har i stort sett dödat mig sen i måndags.

Igår åkte jag och Frida till vårdcentralen i Veddige för att kolla om det var nåt fel på mig.
Jag menar, halsen var så uppsvälld och äcklig och gul.
När jag kommer dit så får jag först vänta i 45 minuter,
och sen får jag en otrevlig och helt okoncentrerad "läkare".

Han tar inte ens prover på mig, han kollar i halsen och säger "ah, det ser bra ut!".
Vadå bra?! Här har jag inte kunnat äta på 3 dagar, och du påstår de ser bra ut?!
Jag försökte dessutom förklara att jag haft problem med halsen hur många gånger som helst på 1.5 år,
men när jag säger de hånflinar han och avbryter och kläcker ur sig;
- Åk hem, ta en alvedon och drick en kopp te.

Hade detta varit i USA hade jag stämt jäveln direkt.
En läkare ska framförallt lyssna på vad patienten har att säga, och självklart se hur han/hon mår.
Denna jävla idioten gjorde inget utav det, utan hånlog och bad mig dra hem och dricka te.

Jävla idiot, jag hoppas nästan inte jag blir bättre, för då jävlar ska du få smaka på din egna medicin.
Rövhål!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Veddige?

Både jag och mamma har blivit illa behandlade där. Jag har inte kunnat gå på ca 4 veckor nu och han säger till mig att gå hem också och vila. Då blir det nog bra ska du se?!?!? Vad tror han jag gjort i 4 veckor liksom?

Göran något?

2012-05-17 @ 22:48:27
Postat av: Therese

haha, veddige vårdcentral är den sämsta i hela halland. Alla som kommer dit behandlas som skit. Ska fan byta till varberg istället!

2012-05-19 @ 07:25:47
URL: http://thereserichardsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0