Förlåt!

Jag har varit suuuperkass på att updatera nu det senaste,
men ska jag vara ärlig har jag inte hunnit.
Har liksom slängt en kik på facebook ifrån min Iphone, annars har jag inte hunnit blogga.

Har jobbat, varit i skolan, varit hos läkare, i fredags var det grill med tjejerna, sen mys hos Olivia, igår vart det Eurovision med Lina och Olivia, och som alla säkert märkt så vann Sverige. Helt cp!

Igår badade jag även fötterna på Stråvalla Strand också.
Jag och ett gäng ledare + 3 konfirmander chillade lite, för att "fira" att dom små liven konfirmeras idag.


Så sorry,
jag är en upptagen kvinna just nu.
Måste locka håret, sminka mig och klä på mig, för idag blir det 2 konfirmationer, fira Emilia och fira morsdag.
Sweet Jesus, veckan i Turkiet kommer bli som ett rehab.

Förresten, ni får en snygging när jag har tid för längre update.
Jag har inte glömt er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0