Här ligger vi inte bra.. Fridaaa..

Jag som trodde jag hade upplevt de mesta här i livet,
men igår gjorde jag något nytt. Utöver de vanliga.

I alla fall, gårdagen spenderade jag tillsammans med Olivia.
Vi var först på Kungsmässan, växla in lite pengar och sånt. Åker ju snart! :)
Köpte hem lite sushi och käkade de och hade allmänt mys.

Sen ville Erik, Jimmy, Daniel och Johan att jag skulle vara fylletaxi åt dem - med Eriks bil.
Jag varnade dom för att mina körkunskaper är inte dom bästa..

Efter att ha flängt runt i halva väröbacka utan några som helst problem,
händer såklart de som inte får hända när vi ska ifrån Jimmy in till stan.
Jag får sladd, bilen går inte att styra och vi kör i diket.
Kort före detta höll vi på att krocka med en älg.

Nåja, vi landade mjukt i alla fall, eftersom jag hade förmåga nog att sikta in mig mot en träsk.
Händelserik kväll, men fyfan vad skoj vi hade!


Såhär såg det ut. Mitt i natten. I skogen. Jag, Olivia, och 4 packade killar.
Lördagar på landet är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0