Helt jävla slut.

Igår spenderade jag dagen som vuxen. Typ.
Var hemma själv hela förmiddagen, så då städade jag mitt rum, drack kaffe, duscha.. Lekte vuxen helt enkelt.

Orkade dessvärre inte vara vuxen hela dagen,
för sen åkte jag hem till Rebecca och åt grillat och tjöta och hade himla trevligt.
Efter maten begav vi oss till Väröbacka skolan där elever ifrån LBS fixat en rockkonsert, typ.
Bra musik, lite folk. (Fast de folket som väl var där var trevligt.)

Avrundade kvällen med några glas vin, en å annan cigg och en himla massa skratt - precis som det ska va!

Idag har jag varit på den sista konfaträffen och varit galet trött.
Fyfan, kommer bli jätteknasigt att säga tack och hej till alla konfirmander.
Ett galet sött gäng i år, må jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0