Jackass 2.5 - och mensvärk.

Förlåt mina vänner, ni ska få eran snygging idag också, har bara inte varit hemma först nu.

Okej, nu ljög jag, men när jag kom hem ifrån skolan så hade jag sån brutal mensvärk så jag kunde knappt gå.
Pojkar, en pungspark är fan inte i samma klass som detta.
Så jag somnade på soffan,
och sen åkte jag till Frillesås och hängde på något café/bar (?) med syster och hennes vänner.
Det var trevligt, trots att jag som vanligt var nykter och körde.

Så nu ligger jag i min säng med en vetekudde på magen och kollar på Jackass 2.5.
Riktigt mysigt, må jag säga. Tighta bajjor har dom också.

Och nu, till det ni väntar på..
En grann karl ska förgylla eran vecka,
och jag slår på stort denna veckan och väljer ytterligare en "normal" kille,
som är..

.. LOGAN LERMAN!



Denna heta jäveln är tamejfan född - 92, liiite under den åldern jag brukar ha på pojkarna här.
Men skit samma, han fyller år den 19 januari, och vem mer gör det...? ;)
Skämt å sido,
Logan har haft sitt stora genombrott som D'Artangan i "De tre musketörerna",
och ni bör se den. Bra film och Logan i huvudrollen. Mumma.
Du och jag under täcket, baby? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0