Lycka! ♥

Tänk, att en liiiiten grej kan göra hela dagen bra, trots den varit skit egentligen?
Jävliga klasskamrater, jobbiga (och många) kunder på Ica, taskigt väder och sega busschaufförer..
Vafan kan göra en dag som denna bra?

Jo, nu är det såhär va.. Att.. Jag.. Frida Linnéa Johansson.. HAR FÅTT JOBB PÅ ROCKSTAD; FALUN!
16-18 Augusti spenderar jag som funktionär i Falun, vimlandes med massa gött folk och go musik.
Detta är fan ren jävla kärlek alltså!

Ni kanske inte förstår denna lycka lika bra som jag,
så därför ger jag er en handsome one,
så ni också blir lite glada.
Jag är så jäkla snäll.

I alla fall, denna fredag bjuder jag på..

.. DREGEN!



Dregen, Dregen..
Jag kör ingen lång presentation på denna granna karl,
för normalfuntade svenskar med hyffsad koll på svenska rockkillar bör veta vem han är.
Vet ni inte det, så förtjänar ni det inte heller.
Bara kolla och njut för fan, för det ska jag göra.


Kommentarer
Postat av: Karolin Axelsson

Grattis hörrö! fan va roligt=) Det kommer ju bli fantastiskt!. nu är det typ bara 6 veckor kvar till jag är i sverige! vi måste boka in en kväll där jag får hälsa på familjen johansson ganska snart efter jag kommit hem tycker jag! =) kommer nog vara ledig i en vecka innan jag börjar jobba hemma.. Nu ska jag gå och dricka whiskey cola i hollywood! Ta hand om er! hjärtaa

2012-05-13 @ 04:14:25
URL: http://karolinhannah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0