Still in love.

Jag är fortfarande helt kär efter gårdagens brev ifrån Crashdiet,
så idag har jag Crashdiet-tema.
Dels för att jag är kär, och dels för att hylla Dave Lepard som skulle blivit 32 år igår.
Rest in sleaze, mannen.

Så bara för att jag är kär och så,
får ni en gedigen låt med just Crashdiet,
samt en snygg person som ni skulle fått i fredags egentligen.
Bättre sent än aldrig, brukar dom ju säga.


Nya favoritlåten!

Och som sagt, en snygging till Er,
som idag blir..

MIROSLAV SMAJDA!



Denna ooootroligt fräscha 23-åring deltog i årets upplaga av Eurovison Song Contest,
då han representerade Slovakien med låten "Don't Close Your Eyes".
Himla dåligt att han inte tog sig till final!
Han är mer känd under artistnamnet Max Jason Mai.
Åh, han ser så himla len och fräsch ut, och dom där magrutorna gör ju inte saken bättre..
God dammit, nu blev jag kär.
Igen.


Kommentarer
Postat av: Therese

Omg, jag tänkte på dig direkt när jag såg honom. "Det DÄR är en Frida-karl"!

2012-05-29 @ 21:21:59
URL: http://thereserichardsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0