Väderleksrapport? Nej, det heter väl Facebook?!

Är det dåligt väder, ja, då står det på Facebook. En jävla massa klagomål om det också.
Är det bra väder, ja, då står det på Facebook, + att alla klagar över denna jävla värme.
Är det höstväder, då klagar alla och vill ha snö.
Är det snö, ja då vill alla ha sommar.. Fast sen när det bli 30 grader, då vill alla ha snö..
GOD DAMMIT, VAR LITE TACKSAMMA FÖR ATT VI HAR BLANDADE VÄDER FÖR FAN!
Så himla typiskt svenskar..

I alla fall,
jag har varit lite inaktiv här nu.
Förlåt.

Igår hade jag och alla konfirmationsledare en kanondag på Liseberg.
Inte mycket folk, bra väder och härliga människor, hur bra kan det bli? :)
Får även gratulera Julia, som vann den årliga tävlingen "Vem blir blötast i Flumeride?".


Priserna för detta var:
1 st. gedigen badmössa.
1 st. "knapp", med texten "Världsbäst!" på.
1 st. Godisnapp,
samt åka hela resan hem utan byxor.

Idag hade jag tänkt att plugga ellära, + ev. träffa Joacim,
men icke.. Mitt jobb ringde så jag har suttit i en kassa på Ica 17-20 i detta fina vädret.
JAG har all rätt till att klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0