Valborg!

Igår var det Valborg, och idag är det första Maj.
Endast 30 dagar kvar tills vi åker till Turkiet.
Gud vad jag längtar!

Och påtal om Turkiet, igår "firade" Turkiet-gänget Valborg tillsammans hos Olivia,
med lite grillning och en himla massa dans.
Längesen jag hade så kul, och notera att jag (och 3 till) var helt spiknyktra.
DET är ett tecken på att man inte behöver dricka för att ha kul!


Hela gänget, förutom Lina.
Hur snygga var inte vi då?!


Jag grilla oxfilé (fint ska det va!) och till det hade jag en gedigen sallad,
samt guacamole.

Förstår inte varför inte alla bilder går och rotera?
Cp.. I alla fall, Johannes & Elias verkar hungriga.

Lina var också hungrig. Och sne.

Återigen, en hungig & sne tjej!

Fredrik & Hilma.

Sen var vi aaaas coola och gick ner till brasan. Det sög. Hårt.

Efter brasan blev det spel, och ananaspaj. Och massa dans och skojigheter.
Tack, tack, tack som fan mina kära vänner!
Turkiet kommer inte bli sig likt efter vi varit där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0