Vem fan är Peter08?

Sjukt tuff dag i skolan idag.
Mensiga lärare, mensigt väder och mensiga lektioner.
Mens.

Okej, shit, va omogen jag är.
Är bara så himla trött på allting just nu.
Trött för jag just vakna, trött på vädret, trött på skit programmen på tv, trött på äckligt mat..
Fast vill ni veta vad jag är mest trött på..?
Jo, svenskar som skämmer ut sig.

Visste ni att Kissie hade en bror?
Vem fan är Kissie,då?
Jo, en blåst brud med sillisar och spindelben.
Toppa det med en rejäl fake-tan och ett gediget duckface, samt ett enormt ego och högaktning av sig själv.
There you go.

I alla fall, bruden i fråga har en bror, som verkar vara en såndär dude som tänker:
- Shit, jag har en b-kändis till syster. Bäst jag gör nåt åt saken. Jag gör en låt!

Så förra året gjorde idioten i fråga en låt, som heter "Sture-P".
Jag har hört låten 1 gång i ca. 30 sek, och de räckte.
Texten var något i stil med "skjorta, kavaj och röda byxor", och upprepades under hela låten.

Såg dessvärre att rikspuckot nu gjort en till låt, som han kallar "Dj".
Fyndigt namn? Nej.
Jag har bestämt att jag vill leva så länge jag bara kan,
så jag tänker INTE lyssna på låten, och enligt recensionerna och annat folk kan detta vara en utav de sämsta låtarna genom tiderna.

Med detta vill jag varna er och be er - lyssna inte på låten if you want to live.
LEV LIVET OCH LYSSNA PÅ ROCK!

Himla långt inlägg,
med massa text.
Sorry for that.
Bilder på det jag köpte på Kungsmässan kommer sen.
Eller snart.
Eller nästa vecka.


Rikspucko.


Kommentarer
Postat av: Karolin Axelsson

Grillning låter fantastiskt! =) Ses när jag är på svensk mark igen!

2012-05-14 @ 22:10:27
URL: http://karolinhannah.wordpress.com
Postat av: Therese

hahaha jag är fan fast i "DJ". Den är så jävla ful och dålig så man inte kan låta bli att lyssna på skiten. Lite som "jag tror jag är käääääääääär".. höhö

2012-05-15 @ 08:51:28
URL: http://thereserichardsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0