Asking Alexandria-influensan.

Jag har fått en mycket jobbig sjukdom.
Eller snarare en besatthet.
Jag har blivit helt jävla insnöad i Asking Alexandria nu, helt plötsligt.
Har väl egentligen alltid lyssnat på dom, men då har det bara varit några enstaka låtar liksom,
men igår satt jag och lyssnade på alla deras låtar på Spotify och upptäcke att dom gjort en äckligt bra cover.
Dom har fan gjort en cover på Akon's "Right Now (Na na na na...).
Jag älskar när covern är bättre än originalet!
 
 
Nu vet jag mycket väl att låten är "gammal", men då ska jag säga en sak till er..
Jag tycker att California Dreamin' med The Mamas And The Papas är grym,
och den är ifrån 60-talet. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra mkt bättre än bajsAkons xD

2012-11-13 @ 21:24:27
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0