Forever alone.

Sjukt tråkig lördag!
 
Har bara legat på soffan och degat hela dagen,
och nu är jag hemma själv och har absolut ingenting att göra.
 
Kom just in ifrån en lååååång promenad med Lovisa, de märks att vi behövde prata.
Bieffekten med en lång promenad en novemberkväll är dock att man blir fruktansvärt kall.
Så nu blir det väl att krypa ner jämte katten och kolla på "The Girl With The Dragon Tattoo".
Själv.
Ja, jag får väl vänja mig helt enkelt,
för det är uppenbarligen så resten av mina lördagar kommer se ut.
 
Jag, en katt, en filt, ett glas cola och ett paket cigg.
 
 
Åh, Simon Cruz din snygga faaan..

Kommentarer
Postat av: bela

men killen bredvid simon är INTE snygg.

2012-11-25 @ 15:31:35
Postat av: astrid

du får väl ta dig hit snart då! :O så är du inte själv mer, då jävlar ska vi hitta på någe kul (o jag har katter att låna ut till dig med ) ;D

2012-11-25 @ 19:09:37
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0