Internetshopping. ♥

Efter en helt sjukt dryg dag på mitt jobb så var de så jäkla gött att komma hem...
Tills jag hittar ett brev ifrån Region Halland i brevlådan.
"Hej, vi får tyvärr avboka din operation den 12/11, men du är välkommen den 12/12!"
Jaha..?
1. Vem fan ombokar en tid en vecka innan operationen?
2. Vill inte ni att jag ska kunna käka julmat i år eller? Nötter.
3. Tji fick ni, för jag är på väg hem från en grym kryssning den 12e!
 
Jag är upprörd, arg och lessen just nu.
Jag har fixat ledigt ifrån både jobb och skola, gått och varit nervös som ett jävla as i en månad och så gör ni såhär?
Tacka vet jag internetshopping, det är nog de enda som piggar upp just nu.
SUG KUK.
 
 
Chris, min ängel, du piggar också upp.
Älskar dig, mannen.

Kommentarer
Postat av: astrid

okej fy fan vad drygt!! :/ inte okej!

2012-11-04 @ 21:17:24
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0