Lite sliten..

Hade en fantastiskt rolig kväll igår.
Tusen tack alla som var där!
Men! Jag förbannar de fanskapet som bjöd mig på öl.
Ville du att jag skulle må dåligt eller..? -.-
 
Jag & Lovisa igår på våran "förfest".
 
I alla fall så har jag införskaffat mig lite guldstjärnor hos morsan idag,
jag har adventsstädat mitt rum!
Hoppas på lite fina festival-julklappar i år bara för det.
 
Apropå festival, idag släppte Metaltown sina första band.
Absolut inga band alls som tilltalade mig, förutom Sabaton då,
men dom har jag sett 2 gånger, och ska se dom igen på Rockstad.
Korn, njah, ni sjönk i mina ögon när ni samarbeta med Skrillex.
Danko Jones har jag redan sett och övriga band faller inte mig i smaken.
Nä, nu får ni gaska upp er, Metaltown. Visa att ni har 10 år att fira!
 
 

Kommentarer
Postat av: astrid

håller med precis (angående banden)
:P

2012-11-30 @ 17:23:29
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0