Min jul är förstörd.

Efter att ha fått ett jävligt irriterande brev ifrån sjukhuset idag,
ringde jag ett argt samtal till dom klockan 7 i morse.
 
- Hej! Jag ringer ang. min operation som jag skulle haft den 12e nov..
*Blir avbruten av en äcklig, Halmstad-dialekt.*
- Ja, hej! Tyvärr fick vi omboka din tid, då en cancerpatient måste ha den operationstiden.
- Eh.. Jaha?
- Ja, en cancerpatient står lite högre upp på rankingen, om du förstår vad vi menar.
- Jo, det är klart jag förstår. Men då hoppas jag att ni förstår att jag inte kan den 12 december.
- Nähä? Vad ska du göra?
- Jag befinner mig i en buss påväg hem ifrån Stockholm då.
- Jaha... Eh... *Bläddrar i sina papper*
- Ni kan möjligtvis inte boka in mig tidigare än December? Jag kommer hinna bli sjuk ett x antal gånger innan dess.
- Vi förstår att du besväras av dina mandlar, men det är ju inte livshotande.
- Nä, de fattar jag med.
- Kan du komma den 20 December?
 
Så sant som det är sagt, den 20 December ska jag opereras.
Känns totalt åt helvete, om jag ska vara helt ärlig.
Ingen julmat, ingen julmust, inget alls.
Så i år ska jag fira jul den 19 December.
Vill ni vara med är ni välkomna :)
 
Fuck you,
you fucking fucker.

Kommentarer
Postat av: astrid

faaan, vad jag lider med dig!! :( kom hit o fira jul några dagar innan med mig! :)


2012-11-06 @ 13:31:40
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0