Motionless in White!

Satt uppe igår kväll och väntade på att Motionless in White's nya musikvideo skulle släppas..
Timmarna gick, och tröttare blev jag, och sen somnade jag..
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge,
för i morse när jag väl såg den.. Då såg jag ett mästerverk.
Mina gossar detta!
 
Igår släppte dom även sin nya platta Infamous, och den finns på Spotify, om ni vill höra brus.
Tror det blev ett liiiiitet fel när den lades upp, för det är endast bakgrundsmusik och brus man hör.
Jävla joll.
 
Men som sagt, videon är guld och här ger jag er en gedigen video.
Devil's Night - Motionless In White.
 
 

Kommentarer
Postat av: astrid

riktiiiigt awesome!! :D

2012-11-18 @ 19:26:10
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0