Nej, jag är inte antikrist, meeen..

Kära Jehovas vittnen!
 
Jag förstår att ni "fått ett uppdrag ifrån Gud", och att ni hemskt gärna vill knacka på och berätta lite.
Berätta lite om hur bra Gud är och vise versa.
Att ni är nåt utvalt pack som kommer få det bra, medans vi andra hamnar i Helvetet.
Okej, det är vad ni tror på, jag accepterar det, MEN!
 
Om NI ska få prata om det NI tror på,
kanske jag vill börja prata om Helvetet, Djävulen och Marilyn Manson med Er?
Det är inte lika uppskattat, why not?
 
Alla har väl rätt till att tro på vad fan man vill, och tvingas vi lyssna på eran jävla predikan,
så får ni lyssna på min.
 
Peace. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: astrid

hehehe rätt!! nästa gång jag blir "våldgästad" av dem så ska jag dra på extrem balck metal och måla ett satanistkors i pannan innan jag öppnar xD

2012-11-25 @ 21:38:03
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0