Piercing & operation?

Har en (Eh.. Några..) frågor, som jag hoppas någon kunnig person kan svara på!
 
Jo, mina vänner.
Den 20e December ska jag operera bort mina halsmandlar,
men nu på fredag är jag jääävligt sugen på att skaffa mig en ny piercing.
 
Fråga 1; Är det dumt att skaffa en till?
Fråga 2; Kan man ta ut den under operationen, trots att den är ganska nygjord?
Fråga 2; Kan man ha plastpiercings under operationen?
 
Alla säger så himla olika, och nötterna ifrån operationen jag prata med visste varken ut eller in..
 
Så alla mina piercade bröder och systrar, gör er röst hörd och hjälp mig!
 

Kommentarer
Postat av: astrid

vart ska du pierca dig???? :P jo man kan ju ha plastsmycken vad jag vet ... MEN annars kommer du hit snart så piercar vi oss samtidigt?? ;D

2012-11-25 @ 21:39:51
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0