Forever alone.

Sitter här, ensam och övergiven - och inväntar Biggest Loser.
Det här med att vara ensam hemma har väl sina fördelar det med,
men nu när det börjar bli kväll.. Nä, jag vill ha sällskap ja.
 
Så jag har just lekt med crosstrainern i 30 min, och myser nu på soffan med Kesella och mango.
Man får göra det bästa av situationen liksom.
Ska nog fan lägga ansiktsmask och sån där skit idag ockå.. Kan ju alltid försöka bli "snygg" innan Napa iaf.
 
 
Favoritlåten just nu!
Att sångaren är sexy as fuck gör ju inte saken sämre heller...

 Hö-hö-hö, inte för att skryta eller så.. Men.. Han skrev till mig på Facebook i fredags.
"It sucks that we can't see you tonight, Frida! But you should contact the ticket outlet you bought from."
Halva inne, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0