I love you, my dead darling, I see you in hell.

Nu har jag återigen gått och blivit lite blixtförälskad i en jävla låt.
Denna gången är det ingen punkrock ifrån Dalarna, åh nej mina vänner..
Jag har mognat och fastnat för gothare i Varberg som skriver tributes songs till Paul Anka.
 
Hur jävla rockigt låter det?
När jag skrev det nu, lät det fett gay, men man ska inte vara så fördomsfull,
för helvetes jävlar vilken bra skit jag just hittat.
Dock har jag faktiskt känt basisten sen barnsben, och först nu lyssnar jag på dom..
Hemsk människa jag är, jag vet.
 
Jag har lyssnat på den 6 gånger inom loppet av 30 min, då förstår ni nog hur bra de är.
 
https://www.youtube.com/watch?v=kzlbf3EjQ5U&list=LLixI7chnS7BOLDlh-fJCCpA
Dessa små rara gossar verkar också vara dryga och har tagit bort bädda-in-funktionen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0