kan inte sova..

Klockan är 00.13, jag är vaken och helpigg.
Mitt liv suger.
 
I alla fall så har jag fått lite panik över högskolan igen.
117 pers hade sökt in på Ljud & musikproduktion.. Jag är en av dom.
Och det är endast 40 som kommer in.
Blir nog Norge i alla fall..
 
Så bara för att jag är lite halvdepp och confused,
så blir det härmed lite pics på mina fina presenter jag fick utav mor och far..
Och idag betalade dom till och med min Mac, som en för tidig studentpresent.
Älskar min mamma och pappa så otroligt mycket,
så jag håller på med en "hemlig" tatuering som är tillägnad dom =)
 

Väska med nitar + döskallar.
 

Parfymer och lite sånt där "lukta gott".. Killarna kommer falla som furor nu!
 

Underkläder ifrån Victorias Secret. Dock vill jag inte lägga ut bilder på vad jag har för underkläder..
Känns lite för privat.
 

Dessa skorna, som jag ska spara tills min student + ett par svarta som jag redan använt.
Fick också ett linne, som inte var lika snyggt på bild som i verkligheten, så de löser sig.
 
Och just nu ser mitt öra ut som ett rövhål. Ha en trevlig natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym väska!! :)

Frida! Du ska ju må bra ju! :(

Norge är ju ännu längre ifrån Linköping jue :o
Kram på dig iaf! :) <3

2013-05-01 @ 00:49:50
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Bydeaa

Snygg väska :)

2013-05-05 @ 19:36:02
URL: http://bydeaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0