Letar lägenhet...

Sitter inne på Blocket och på Bostadsportal och letar lägenheter.. I Falun.
Jag har ju sökt in på Högskola där, och får reda på om jag kommer in eller ej den 12/7.
Och sen, cirka 4 veckor efter jag får reda på det, börjar allting.
Och då behöver jag ett centralt boende, möbler.. En katt? You name it.
 
Så jag är ute i tid och mejlar på centrala lägenheter!
Dock vet jag bara typ 3 centrala gator, så är det någon som vet något om Falun som vill hjälpa mig?
Well, jag är öppen för förslag! Mindblowa mig! Hjälp mig!
Den ska vara central, helst en 2a.
 
Vet ni några helgjobb där uppe så är jag inte helt ointresserad där heller.
Carlings? Jc? Nån annan nice affär? All hjälp är tillåten.
 
Håll tummarna så att jag kommer in nu också..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0