Can you feel my heart?

JAG HAR VARIT PÅ FESTIVAL.
Det var 5° "varmt" på natten, konstigt folk, bra musik och snygga män.
Fick träffat Astrid igen (som jag längtat!) och träffade även en skåning vid namn Ida.
Well, jag hade det förträffligt i Dalarnas djupa skogar!
 
Nu är det dock back to reality, och på onsdag styr jag kosan mot norge igen!
Åker ifrån Göteborg till Strömstad 06.40 på onsdag, är framme med färjan i Sandefjord 13.30.
Fyfan.
Så därför övernattar jag hos Olivia, så är jag hemma vid 3 på torsdag istället..
Det är tufft att heta Frida just nu.
 
Förövrigt har Bring Me The Horizon en ny video.
Jag blev kär.
 
 

Kommentarer
Postat av: astrid

aaw har saknat dig massor o det var askul o träffas igen! <3

2013-08-19 @ 22:17:54
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0