Dålig update.

Alltså shit, min onsdag var helt kaos, nästan.
Jag gick och la mig vid 6 i morse, och klev upp klockan 12,
för jag skulle på möte nere i stan.
 
När jag väl kom hem var jag svintrött och ashungrig, och ville inget hellre än att bara sova..
Men precis när jag kommer hem så ringer min chef och ber mig jobba,
så jag hade inget annat val än att åka ner till stan igen..
 
Kom hem nästan 21.30, gjorde mat och sen har jag bara suttit och kollat på dålig, norsk tv.
Och hört mina grannar pippa.
(Den grannen stötte på mig senast igår, idag får jag reda på att han har tjej. Jag har tappat hoppet om män.)

Så ah, ni får ha lite förståelse tycker jag.
Jag kan muntra upp er med att säga att det är 30% på alla överdelar för tjejer denna veckan,
løp og køp som man säger!
 
Nu blir det fanimej äta hela 5 bitar ifrån min chokladkalender,
kolla på mysteriet på Greveholm och hoppas mina grannar är "färdiga".
 
Peace out, fellas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0