Julklappar - check!

Vaknade halv 2 idag, och övervägde om jag skulle sova resten av dagen också,
eller om jag skulle sluta vara så jävla lat, ta på mig kläder och åka och köpa julklappar.
Förvånande nog, så valde jag alternativ 2, vilket resulterade till = ALLA JULKLAPPAR ÄR NU INHANDLADE!
Åh, herre, that feeling! Nu kan jag liksom take a chillpill resten av veckan, i princip.
Himmel, this is good.
 
Förövrigt så har all snö försvunnit nu.
Typiskt, det som var så himla mysigt! Men nä, nu kom regnet och poff så var allt borta..
Så nu är allt blött, slaskigt, brunt och äckligt.. Och kallt..
 
Nä, nu behövs det uppmuntran!
Jag svär, man blir alltid glad när man ser denna..
Väääääldigt glad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0