Snart kommer Hilmaaa!

God morgon, vänner.
Allt bra?
 
Jag kan säga direkt att min morgon är så långt ifrån bra,
och nu förstår jag verkligen att straightedge är en bra sak att bli.

Det var fest på Knut-kollektivet igår, och både jag och Sanna visste mycket väl att vi skulle upp och jobba idag,
så vi gick in med inställningen "vi drar dit och säger hej, minglar lite, drar hem och sover".
Gick hem gjorde vi ju, men det var först klockan 4.
 
Så nu sitter jag här och har lite ångest, är trött som fan, och ska åka iväg och jobba om 20 min..
Jättepepp! :D (ironi. på hög nivå.)
 
I alla fall, ikväll kommer världens bästa Hilma hit!
Kommer bli jävligt soft, inte träffat henne på evigheter känns det som.
Myyyysigt.
 
Vad gör ni en gedigen afton som denna?
Är det snö i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0