VECKANS BABE!

Hej!
 
De är lill-lördag, vad händer då?
Jo, ni kommer i slutet av inlägget få en vacker man att vila ögonen på,
så generös är jag! =)
 
Först tänkte jag köra en liten vanlig update om Norge..
Ja, vad ska man säga? Det är kallt, det är snö, det är tråkigt, vart fan är Sanna?
Samma skit varje dag, i princip.
 
Jag tänkte i alla fall mösa mig upp ur sängen nu, hoppa in i duschen, koka nudlar och sen sova igen.
Det tycker jag låter som en förträfflig onsdag.
Vad har ni för er, i väntan på veckans jävla babe?
 
Jag lovar, jag gör Er aldrig besvikna...
VECKANS BABE ÄR...
 
HARRY STYLES!
(Jag vet, jag har en lite.. Delad smak när det gäller män, men vafan..
Hans hår är helt out of control, hans smile får mig att smälta och man vill bara nypa i hans kinder.. GODING!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0