Det går bra nu.

1. Jag har just beställt 300 gram, 66 cm (!!!) löshår för 1000 spänn. Sicket jävla kap.
(För er som inte är insatta kostar 100 g, 60 cm 1090 kr ifrån typ Rapunzel.)
2. Jag hittade äntligen ett par "cameltoe"-brallor på Nelly. Jag hade tydligen studentrabatt där. Sweet.
3. Igår bokade vi en studentresa till Ayia Napa. Fett.
 
Inom en snar framtid ska jag även beställa min balklänning.
Mina vänner, mitt liv flyter på alldeles för bra nu.
Nåja, lite flyt ska man ha!
 
Och i fredags var det 20 årsfest för Fredrik.
Började kvällen med A-klassen + Hilma, avslutade på Oscars.
Jodå, det var en gedigen tillställning må jag säga.
 
Igår var det tjejmys med Hilma och Olivia, pizza, chips och godis (och jag ska bli fit inför Napa? -.-),
samt melodifestivalen.
Fullspäckat helg.
 

Nästan alla kom med på bild..

Nej, Fredrik heilar inte. Vi skulle bara sjunga för honom, och han typ. Vinka.

Andreas, Linus & Anton.

Bästa bilden ifrån hela kvällen. Hahaha!

Fredrik & Hilma.

Lennart och Alexander, bromance. <3

Igår ville Hilma även posa lite snyggt med mina skor. Med vita strumpor i. Sexigt.

Med denna bild säger jag god afton, trevlig kväll, välkommen åter. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött du gummsan ;)

2013-02-17 @ 20:34:46
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: hilmut

Så jäkla snygg jag är i dina skooor! Vi måste ses snart igen hihuu

2013-02-20 @ 18:48:29
URL: http://www.hilmanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0