Här var man aktiv.. Tjohej!

Ni som tror jag har dött eller något.. JAG LEVER.
Jag har bara varit för lat för att ens orka plocka upp min dator ur dataväskan över helgen.
Kanske är lika bra?
 
I alla fall, i fredags var det dags för oss att servera på Anna-Lenas 40 årsfest.
Precis som vi alla nästan redan räknat ut, så serverade vi dessutom på ett bröllop!
Jajjemen, 1 timma innan kalaset hade dom små lurifaxarna gift sig och grejer.
Så vi serverade 93 personer, och efter det så stack jag, Olivia, Lisa, Rebecca, Månsson och Elin in till krogen.
Det var ju trots allt rocktema där, för en gångs skull.
 
Igår började melodifestivalen igen. Wohoe.
Samma skit varje år.
Fick dock sitta och översätta i stort sett hela programmet för en stackars vilsen polack som måste tro att vi svenskar är helt dumma i huvudet.. Förlåt, Pawel.
Men som jag redan räknat ut gick självklart David Lindgren och Yohio vidare.
Jaja, det var ju klart bättre än den där "Gosagosagosagosagosagosa"-låten.
 
Nu känner jag att jag babblat på om alldeles för mycket onödigt.
Jag ska fortsätta städa.
Och sen käka chips och kolla på Wallander.
Det är ju trots allt söndag.
 
Kolla vilken grann basist jag hittade i fredags.. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0