Lite random frågor. Det kan vara intressant.

HAR
Har du ett förhållande? - Nej.
Har du någonsin haft ett förhållande? - Ja, det har jag.
Har du allt du någonsin önskat? - Nej. "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed".
Har du syskon? - Ja, en syster.
Har du någonsin velat dö? - Det har jag, men jag är glad att jag lever.
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Gud nej. Jag kan aldrig vara tyst om något.
Har du haft sex? - Sex? Sex kaniner? Sex potatisar i munnen samtidigt?
Har du en egen dator? - Egen och egen.. Det är väl skolans egentligen.
Har du en idol? - Jag har många!
Har du varit på en riktig konsert? - På en? Jag har varit på flera.
Har du några framtidsdrömmar? - Det har jag, ja.
Har du druckit så mycket så du har spytt? - Ja. Usch, vad jag mådde dåligt då!
Har du blivit påkommen när du haft sex? - När jag hade sex potatisar i munnen? Nää, dom fick inte plats.
Har du någon fobi? - Vad heter det när man hatar hår som kletar sig fast på fingrarna?
Har du körkort? - Tro det eller ej, ja!

VEM
Vem vill du träffa? - Nu har jag träffat Motionless in white, Asking Alexandria, While She Sleeps och Marilyn Manson.. Så Bring Me The Horizon/Oliver Sykes står väl på tur? ;)
Vem saknar du? - Min mormor och morfar. Underbara människor.
Vem kysste du senaste? - Oj.. Hmm.. Var det Wolffen tro?
Vem fick du senast ett sms av? - Olivia.
Vem skrev du senast ett sms åt? - Emma.
Vem av dina vänner är mest partypingla? - Rebecca Månsson, helt klart. Hon spelar i en egen liga alltså!
Vem är din bästavän? - Jag gillar inte ordet "bästa vän"..
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Jag gillar inte att gå på bio, men Pawel i såna fall. Han är söt.
Vem är din idol? - Kat Von D, bland annat.
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Asking Alexandrias tour manager.
Vem vill du prata med just nu? - Inte en aning, jag vill bara duscha.
Vem bråkade du med sist? - Min syster.
Vems hus var du senast i? - Förutom mitt eget, Olivias.
Vem ringde dig senast? - Olivia.
Vem ringde du senast? - Pappa.

VAD
Vad åt du senast? - En panpizza, calzone. Den var fylld av skinka. Usch.
Vad drack du senast? - Cider.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Är lite sen. Är hos mor och far om du vill komma bortåt."
Vad heter du i mellannamn? - Linnéa.
Vad vill du heta? - Hmm.. Metallica kanske? Eller Pölsa. Haha!
Vad tycker du om homosexualitet? - Man blir kär i vem man vill!
Vad tycker du om abort? - Det är bra att det finns, men jag är mer för preventivmedel.
Vad ska du göra efter dethär testet? - DUSCHA.
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Det tänker jag inte säga, för då slår de inte in.
Vad gör du just nu? - Kollar på Trinny och Susannah.
Vad för sorts filmer gillar du? - Skräck. Kriminalare. Typ.
Vad har du på dig just nu? - Sportbyxer, linne och hoodie.
Vad ser du om du kollar åt vänster? - En vägg. Oj, vad kul.
Vad hade du velat göra just nu? - Kramas kanske. Det är mysigt.
Vad ska du göra imorgon? - Gå i skolan. Och färga Olivias hår.


SKOLA
Vilken klass går du i? - 10ECB.
Trivs du där? - Jadå. Vi är awesome.
Vem i din klass umgås du mest med hemma? - Ingen i min klass, men i pararellklassen så är det väl Fredrik och Adrian.
Har du bytt skola nångång? - Jag bytte ifrån grundskolan till gymnasiet. Räknas det?
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Om jag väl lämnar in dom.. Ja..
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Nej.
Kommer du bra överens med lärare? - Jadå! Jag tror dom gillar mig!
Vilket är ditt favoritämne? - Massage B.


KÄRLEK/SEX
Är du singel? - Ja, det är jag.
Vill du vara singel? - Alltså.. Jag har inget emot det. Jag kan göra vad jag vill liksom!
Hur många har du haft sex med? - Gissa det du, nyfikna jävel.
Är du romantisk? - Hell no, men jag är nog ganska älskvärd ändå.. Tror jag.
Spelar utseendet roll? - Det är utsidan som ger insidan en chans.
Vad är din typ? - Min typ? Hörru, you sexy fucker, här är min "typ".
 
Har du varit otrogen? - Nej.
Vem hade du senast sex med? - Jag vill inte direkt vika ut mig på internet.. Men jag kan berätta att jag drömde att jag hade sex med Ben Bruce. 1 vecka senare satt jag och dela bärs med karln. Den du!
Har du haft sex utomhus? - Är inte det lite kallt?


RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? - Det var ett jävla snack om sex.. Men ja, vafan.. Ligg om du vill. Have fun.
Vad är klockan just nu? - 20.51 är min dator, 20.47 är mobilen. Välj det som känns bäst.
Vad lyssnar du på just nu? - Youth Gone Wild - Skid Row. Helt klart min "nya" favorit!
Ditt favoritband? - Oj.. Det går inte att avgöra.. Men jag sviker aldrig Marilyn Manson!
Din favoritartist? - Lyssnar jag ens på artister? Yohio säger jag väl i såna fall. Han är ball.
Vill du gifta dig i framtiden? - Nej.
Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Los Angeles står högt upp på listan.
Är du helsvensk? - Jag vet inte hur min släkt såg ut på 1300-talet, men jag antar jag är helsvensk.
Vars hitta du denhär listan? - Google is my friend.
Har du spotifypremium? - Japp. Jag har råd.
Vem beundrar du? - Väldigt många, men Andy Biersack (sångare i Black Veil Brides), han är så ung men ändå så klok.

Kommentarer
Postat av: melinda

wäääh hade vart sjukt kul! :O men tror inte jag har råd me biljetter dit och tågbiljetter o allt just nu :c
hahaha vad gjorde AA's tour manager? :D

2013-02-08 @ 22:34:54
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Postat av: Månsson

Är de bra eller dåligt att spela i en egen liga? ;)

2013-02-26 @ 22:59:29
URL: http://rmansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0