Skadeglädje.

Det finns två hockeylag jag verkligen hatar,
och de är Brynäs och Färjestad.
Jag ser liksom dom som "onda".
Om man skulle jämföra dom med något ont, så är dom typ.. Voldemort och Slytherin.
Nej, jag är inte hög, men det är lite så jag ser på situationen.
 
Så när det går åt helvete för något utav dessa lagen,
då blir jag sådär lycklig.
Dels för jag vet massa folk som blir sura utav det, och dels för liksom..
"Fuck you, fult spel lönar sig inte. Avada Kedavra." Typ.
 
Och idag är en såndär när jag är lycklig över någon annans dåliga prestation,
för idag förlorade Brynäs mot Skellefteå med otroliga 9-1.
Herregud.
 
Nu när jag läste igenom detta inlägg så är det extremt jävla flummigt,
men jag ska försäkra er om att jag varken är full eller hög.
Jag är tänker bara högt just nu.
 

Kommentarer
Postat av: TB

Hej Frida!

Brynäs förlorade mot Skelläfteå med 9-1 och Färjestad förlorade mot AIK med 3-2 efter straffar. Bara så att du får saker och ting rätt. :-)

Svar: Hej!
Haha, herregud, de visste jag mycket väl.. Jag var nog bara helt full i skratt och blanda ihop allting helt enkelt! Jaja, nu är de fixat i alla fall! ;D
Frida

2013-02-22 @ 08:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0