While She Sleeps.

Vill börja med att gratta mig själv (och alla andra Fridor) på namnsdagen.
Grattis.
Tack.
 
Och sen vill jag härmed dela en otroligt bra låt jag just hittade!
När jag var backstage med Asking Alexandria,
så stod jag ute och rökte, och så kom det fram en liiiten kille till mig.
Jag frågar vänligt "What are you doing with A.A?"
Killen kollar konstigt, men svarar "I'm not doing anything with A.A, except being behind their tourbus.."
Jag "Eh.. So.. What are you doing here, then?"
Killen skrattar "I'm playing guitar.. With While She Sleeps..?"
Jag kläcker då lite snabbt ur mig "What? That's nice! Then you have fast fingers!" (?!?!?!)
 
PINSAMT.
Det enda bandet jag inte lyssnade på under kvällen.. Självklart stöter jag ihop med denna söta kille.
Jaja, efter ett tag så kläcker han ur sig att "I would bang you so hard, but my bus is leaving now.."
Okej. Vem sa att jag ville ligga med dig?
 
Men idag tog jag tag i situationen och lyssnade på WSS.
Och dom var skitbra.
 
Så ja, nu har jag gjort bort mig ganska hårt, men vafan..
Lär ju aldrig träffa Sean igen. :)
 
 
Killen i vit t-shirt som spelar gitarr är "bang you so hard"-killen.
Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah omg !!! XD
Sötis Frida :)

2013-02-18 @ 21:43:27
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0