De värsta ni sett på festival?

När jag var på Metaltown fick jag höra en tydligen jättekänd historia som utspelar sig på Bråvalla Festivalen.
Ni som är jävligt känsliga eller bara allmänt fina i kanten - läs ej.
För det här är jävligt nasty.
 
I alla fall, på Bråvalla (alltså för typ 2 veckor sen) så var det en tjej som hade gått fram till ett tält och chillat och druckit lite. Sen hade hon fått i sig liiite för mycket, och behövde gå iväg till "toaletten" och spy.
Ni som varit på festival, eller ni som bara är liiite smartare än alla andra, vet att det inte finns riktiga toaletter, det finns bara bajamajor. Ett utedass med ett hål rätt ner så man ser alltid diverse bajs, kiss och spya som ligger där. Hyffsat ofräscht.
 
Nog om det, tjejen gick och spydde.. Och efter 1.5 timme hittade dom stackaren, däckad I bajamajan. I 3dagars kiss, bajs och spya har hon legat i över en timma.
Nu cirkulerar det runt en bild på henne när hon precis kvicknat till, och man ser verkligen att hon dykt ner med huvudet rätt i.. Smeten, så att säga.
 
Tycker så fruktansvärt synd om denna tjejen så de är fan inte sant!
Hennes liv är i princip pajjat för gott liksom.
 

 
Mitt egna värsta festivalminne måste nog varit nu på metaltown.
Mitt framför våra ögon, och 2 meter bakom vårat tält, satt en kille med en ölburk. Och sket.
Man såg hur han satt och squeza och liksom.. Bajsade!
Bara för att man är på festival behöver man inte vara störd, liksom.

Ungefär som "Jimmy Åkesson" som jag träffade på Metaltown..
Jag tänker inte gå in på detaljer, men idiotfan bet mig. Hårt. Så hela min hals är numera blå.
Detta var ett 176392101 km långt inlägg, och nu ska jag jobba.
Peace.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uuuusch vad äckligt synd om henne :/
Men om man ska spy kan man väl spy på marken nånstans xD jag skulle aldrig gå o spy på en bajamaja xD

2013-07-08 @ 21:07:18
URL: http://nattstad.se/rockasta
Postat av: melinda

Asså fyfan vad vidrigt det var.. :O han ba satt där... och sket..!?

2013-07-11 @ 14:17:55
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0