Is this for real, or some kind of hell?

JAG HAR STÄDAT.
Jävel, vad kläder jag har, så jag skänkte bort en del idag bara för det..
.. För då har jag en anledning att behöva fylla garderoben sen igen.
Smart!
 
Men nä, som lovat, här kommer lite pics ifrån Stockholm / Iron Maiden.
Jag måste erkänna att detta var den största spelning jag någonsin varit på,
och det var det sämsta ljudet jag någonsin hört!
Seriöst, ska man ta dit ett såpass stort band som Iron Maiden får man fan ha mer än fingertoppskänsla bakom reglarna..
Förövrigt - KANON spelning, vilka eldsjälar!
 
Helgen började bra.. Björn var med oss hela helgen!
Frida & Frida. Fuckers.
Taggad chey.
Kom fram till Fridas pappas faster Gunilla som vi bodde hos, och hon fyllde 68 år. Det firades med skumpa!
Efter lite shopping på lördagen stack vi till Hardrock Café och drack bärs och mötte upp Melinda.
Minnesvägg för Dave Lepard. <3
Sen vart det dags, de vi väntat på huuur länge som helst.. IRON MAIDEN.
Inte allt för bra bilder kanske, men vafan. Tanken som räknas.
Så Marcus, synd att du inte kunde följa, men jag höll för en gångs skull vad jag lovar.. Här har du dina bilder. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bela

Sämsta jävla ljudet, ja. De borde skämmas, alla inblandade!
Diggar hårfärgen faktiskt! (y)

2013-07-15 @ 20:28:53
Postat av: Mimmi

Är så tacksam över att jag hamnade längst fram för där märktes det dåliga ljudet nästan inte av alls, vilket inte är så konstigt haha. Precis alla har sagt att ljudet vart kasst, så dåligt att Friends Arena inte gör något åt saken. Hur som helst så var det en jävligt bra spelning! :D

2013-07-22 @ 14:42:27
URL: http://whatsernames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0