Jag flår. Fuck.

Fick världens bränna i helgen, som nu vill ge med sig.
That's right, jag flår. Och det kliar och är fult.
Fasen också, kunde inte den lilla färgen jag fått sitta kvar en vecka i alla fall?
 
Jag är ledig just nu, och enda fram tills nästa tisdag, så idag blir det att fara in till Varberg och fixa lite grejer.
Inte fått tid till sånt på huuuur länge som helst, så nu ska jag verkligen passa på!
Åker ju till El Stockholmo på fredag också, så får väl se om det blir någon shopping där också.
 
Vilket förbannat dåligt jävla inlägg detta blev?
Får väl gå och peela ansiktet och göra lite nytta istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda

haha jag tappade typ halva mitt ansikte från att jag bränt mig :(

2013-07-11 @ 14:17:09
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0