Jag suger.

Idag for jag och Lovisa hela vägen till Kungsbacka bara för att vi ville spendera våra pengar på kläder.
Resultatet?
Åker hem efter en timma, tomhänta, deprimerade, varma och det enda vi fick köpt var varsin muffins.
Hallå eller, hur kul var det där på skala 1-10? Skittråkigt.
Det enda positiva vi (eh.. jag) fick ifrån Kungsbacka var att...
1. När vi bromsade in vid ett övergångsställ kom det en bil rätt i röven på oss.
2. Då blev jag jätteupprörd och skulle precis peka finger tills jag insåg att "AH! Killen i bilen i röven är svinsnygg!".
3. Lovisa säger "Synd att du aldrig mer få se honom.."
4. Tji fick hon, 5 minuter senare passerar han och hans ännu snyggare vän förbi..
5. Då insåg jag att jag vet mycket väl vilka dessa gossar är. Love it.
 
Nä, men här sitter jag och tjötar skit när jag egentligen har massa att göra.
Jag har fortfarande inte fått duschat.
Jag har inte packat ett skit.
Jag har inte åstadkommit ett piss.
 
Nu tar jag tag i mitt liv.
Hinner jag inte blogga i morgon så hörs vi på söndag.. För i helgen är det MAAAIIIIDEEEEN.
Tagg.
 
Nu kommer alla tro att jag är satanist, right?
Tro inte det. Ta inte Ghost allt för seriöst. Det blir bäst så.

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

sv: Nice! Ja dom är ju så himla bra live. Älskar band som verkligen gör en show av sina framträdanden :) Håller med, är definitivt ett av de bättre banden jag sett!

2013-07-11 @ 23:08:53
URL: http://litziumworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0