Metaltown.. Vart fan är Emil?

Regn.
Blåst.
Värmeslag.
Fylla.
Lera.
Bra musik.
Sköna människor.
Bajs.
Bajamajor.
Snygga män.
Fina vänner.
 
Tja, det var en ganska snabb och enkel beskrivning på årets upplaga av Metaltown!
Hade 3 helt awesome dagar uppe i Göteborg med Melinda och Alice + 91826101 andra as sköna människor.
Riktigt jävla bra musik, sjukt go festival och jävligt sköna människor.
Näfan, detta gjorde vi bra!
 
Mustasch + Mickey Dee framför "Ace of Spades". Ett utav de bättre uppträdandet under hela festivalen!

Ghoooost! Jag hatade Ghost innan jag såg dom på Bråvalla förra veckan, men daamn.. Så bra!
Jag och ett gäng skinheads gick och kollade på Sabaton. Lika bra som vanligt!
Alice & Jag!
Lite kvällshäng med några värmlänningar + en konstant full Pite-kille. Tjomme.
Festivalens höjdpunkt: SLIPKNOT!
(Har en asbra film därifrån, men jag vette fan hur man lägger upp videos här så vafan.. Sorry.)
Satt i solen och chillade med våra grannar. Seriöst, jag var en vecka i Napa utan att få färg.
Efter en dag i Göteborg såg jag ut såhär..
Asking Alexandria! Dock var Danny sjuk och publiken dryg, så dom var mycket bättre i vintras..
Hardcore Superstar!
Jag och Melinda hittade dom absolut roligaste skyltarna vi någonsin sett. Skrattade så jag grät!
Vi wingmanade även våra grannar så dom skulle få sig ett nyp. Jag vet tyvärr inte om det lyckades.
Några idioter försöker få ner ett par skor dom slängde upp.
Vi satt typ och bettade på om dom skulle få ner dom eller ej, men till slut gick det!
Korn avslutade hela festivalen på ett jävligt bra och snyggt sätt. Helt sjukt vilken stämning!
Nu är det back to work i morgon, men jag har haft en grym festival och om mindre än en vecka är det Maiden.
My life is fucking awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0